Thursday, November 24, 2011

Home » , , » BE Perodua - Terima kasih Nuff

BE Perodua - Terima kasih Nuff



Salam bahagia,


Lama jugak tak dapat BE dari Nuff, akhirnya dapat jugak 1 BE baru... Smiley





p/s
masa dok taip n3 ni, tak keluor pulak iklan Perodua tuh... hmm

Tahun ini sebenarnya rezeki dengan Nuff memang kureng memberangsangkan..    sejak Feb 2011, sehingga lah nak hujung tahun nih... baru jer cecah RM50++ sikit... rasanya hujung bulan ni nak cash-out lah.. huhhhuuu..  


Hakikatnya, blog ini pun dah kurang beraktif, sebab puan blog pun dah semakin malas nak buat n3 (untuk blog ini lah).. blog kakyong.com pun kalau cakap takde income yang memberangsangkan mesti orang tak percaya kan.. tapi itu lah hakikatnya.... Smiley   (ada masalah sikit dengan sistem Nuff, tak tahu apsal tak leh nak masukkan kakyong.com untuk tambah blog baru.. so, kena tunggu -- pihak nuff selesaikan masalah nih..)  



Masa tu tak boleh nak sign-in.. akhirnya dah okay.. tetapi now (baru perasan sejak sebulan yang lalu) tak boleh nak add blog kakyong.com pulak.. katanya sudah ada dalam sistem.. huwa... jadi, sabar lah menanti pihak Nuff setllekan hal ini... Emoticonso blog yang sana tu.. masih belum dapat nak ber'gewe' dengan Nuff lagi... 




...

Terima kasih Nuff.. lepas ni beri lah BE lagi ya.. saya akan  cuba rajin2 berblog...  hehehehe.. 



salam kasih sayang,
..



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .