Thursday, November 10, 2011

Home » , , , » Cross-stitch : logo jalur gemilang

Cross-stitch : logo jalur gemilang




Salam bahagia,


saya sebenarnya memang dalam mood Malas nak update blog... makin hari makan malas nak update blog... huhuuu....



klik untuk lebih besar


Ini projek jahitan bulan lalu.. dah siap sebelum hujung bulan, tapi saya jer yang asyik lupa nak snap fotonya.

Sekarang ni saya sedang siapkan bookmark - hadiah untuk giveaway yang saya buat awal tahun 2011.. huhhhh.. lama gila saya peram.. now baru nak siapkan.. hampeh betui kan.. sure ada yang kata saya ni mungkir janji. aduhai.. tak kesah lah apa orang nak kata.. saya coba siapkan sebelum hujung tahun.. Lepas ni tak berani dah nak janjikan hadiah yang belum dibuat..Blah   padan muka diri sendiri... heheh.. 



Mulai minggu ini, saya bertambah seorang lagi anak... Brows  anak murid untuk diajar membaca supaya lebih lancar.. sebab tahun depan dah nak masuk tahun 1.. Anak adik saya yang dok di FRIM sebenarnya.. si Haris.. sian betui dia nih, agaknya sejak mak dia dah kerja tahun ni, terabai sikit perhatian pada dia.. lagipun baru jer dapat lagi baby baru.. masa umur 5 tahun dulu, nampak macam dah lancar membaca. Bila lama ditinggalkan @ tidak membaca setiap hari.. sampai lupa semua suku kata.. nanti lah saya sambung cerita pasal nih.. combine sekali xtvx Haris dan Fikri.. 


klik untuk lebih besar


Ni gambor Fikri dan abang Haris semasa main air laut di Teluk Senangin pada hari raya Aidil Fitri yang lalu.. Saya ada dalam 1 bulan lebih untuk pastikan Haris dapat membaca dengan lancar.. bagus juga ada si Haris di rumah.. ada lah persaingan untuk Fikri.  Way To Go   susah juga nak ajar anak orang nih.. anak sendiri boleh lah ku kutil2 kan.. ni anak orang, kena lah berpada-pada kan... hehhe...


Maaf ya jika saya jarang dapat singgah ke blog kawan-kawan.. sebab banyak aktiviti lain di rumah nih..


Anis & Fikri pun memang tak sihat. Semalam lagi Fikri dah demam.. hari ni pun masih belum nampak tanda2 akan kebah. Anis pulak pagi-pagi lagi dia dah muntah-muntah, kemudian cirit-birit pulak.. so si Aliya ajer lah yang aktif bagai nak rak. Tak berenti dok main beskal dengan abang Haris.


take care semua..



salam kasih sayang,
.






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .