Tuesday, November 29, 2011

Home » , , , » Aksi anak-anak riang di majlis harijadi Adib

Aksi anak-anak riang di majlis harijadi Adib



Salam bahagia,

Ni aktiviti keluarga masa 24 Nov 2011 yang lalu.. baru ni nak update.. majlis sempena meraikan harijadi Adib yang ke 3 tahun... happy


ni dia si besday boy nya. Adib Darwisi.. 



sebelum majlis bermula.. anak-anak riang tengok VCD Boboiboy dulu.. 



aksi ready nak berparty... hahah.. yer yer jer lah budak-budak nih

kakak Anis pun nak enterprem.. 


rerama kecik ni tutup mata pulak... heheh

antara hidangan : laksa (x nampak dalam gambar), pulut kuning dan rendang, sate ayam dan  daging, pizza dan juga kek.. memang sendat perut malam tu..

anak-anak riang yang tak sabor dah ...

kami tak biasa buat majlis.. lebih lagi ada main letup-letupkan kertas berterbangan nih... layan jer lah.. si makcik yang bawa DSLR tak sempat nak rakam momen nih.. kami yang guna kamera cikai ni jugak yang berjaya snap..



semua pun mood happy.. opah santan yang baju purple tu..

Adib yang tak de mood nak tiup lilin... jenuh mamanya pujuk..

tengok la sapa yang beriya-iya tiup lilin...

Lepas dah acara tiup lilin dan potong kek.. ibunya dah malas nak pegang kamera.. jadi masa time sibuk2 dok makan aka ibu melayan anak-anak 4 orang anak (termasuk Haris) makan, memang tak ada lah gambor nya.. macam-macam aksi depa nih..

Haris tak suka makan piza.. dia makan kek dan sate jer.. Anis pulak tak mau sate, nak piza dan kek ajer.. Fikri makan piza sampai 3 slice.. huhuu.. balas dendam tu.. dia dok merajuk ayah tak belikan piza, sekali dapat adap dia.. Aliya pun hanya makan kek & sate jer.. tak mau piza.. 


Si Adib dok sensorang di balik Langsir time abang kakak semua dok tengok Boboiboy..


Buat Adib.. selamat harijadi ke 3 sayang.. tahun depan Adib akan pergi sekolah di Kiwanis Bercham. Insya Allah, mak long doakan Adib cepat belajar dan berdikari bila dah pergi sekolah nanti.



salam kasih sayang,

.




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .