Saturday, November 12, 2011

Home » , » Koleksi FM dari Aussie

Koleksi FM dari Aussie



Salam bahagia,


Semalam, posmen singgah rumah beri sampul surat berdaftar.. berebut-rebut anak-anak nak amik.. Fikri & Aliya lah.. Anis buat derk jer sebab dia demam. Lama sebenarnya posmen tak singgah ke rumah kami.. semenjak ibu dah jarang join GA, maka takde lah kiriman hadiah kan.. Winking smile




Ini lah hadiah nya… nak tahu cerita nya.. dapat dari mana.. meh baca sini.. >>  GA FM dari Australia: KEPUTUSAN!!!




Alhamdulillah, tak sangka masih ada rezeki GA.. lama dah tak join GA nih.. terima kasih pada Yus… comel jer tengok video anak-anak Yus mencabut undian & pilih hadiah.. Winking smile Thumbs up  sangat telus..






Jadi, bertambah lah sikit koleksi FM saya.. hehehhe… actually Anis & Aliya suka sangat main dengan FM ni.. kadang-kadang macam-macam formasi depa buat.. layan jer lah.. jangan depa rosakkan FM tu sudah… Smile




p/s

susah rupanya mengajar anak orang nih... huhuu.. lebih2 untuk saya ni yang memang takde asas mengajar.. mengajar ikut instinct/gerak hati dan logik yang sesuai, serta cuba gunakan segala BBM (bahan bantu mengajar) yang ada... dan yang paling saya susah adalah untuk menaikkan motivasi anak (orang) supaya dia bersemangat nak belajar..
rasa nak pecah kepala pikir nak buat games camana supaya aktiviti membaca, mengeja dan menulis menjadi lebih seronok... mujur lah 'info dihujung jari' @ dunia internet banyak juga membantu.. btw, saya suka cabaran mengajar anak sedara saya nih... sebab saya pun banyak belajar benda baru. Lain kali saya cerita di n3 yang lain... mengajar anak ni semakin hari menjadi semakin seronok pulak.. Eyebrow



terima kasih pada komen2 di n3 semalam... maaf ya tak sempat nak balas lagi... hampir 1/2 hari surfing & mencetak BBM.




salam kasih sayang & selamat berhujung minggu,






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .