Monday, January 19, 2009

Home » , » 030 18 JAN 2009 - BREAKFAST DI SG TAPAH

030 18 JAN 2009 - BREAKFAST DI SG TAPAH

Breakfast di Sg Tapah

Lama juga kami sekeluarga tak keluar jalan-jalan makan-makan hujung minggu. So that weekend suami bawa kami pergi makan di Sg Tapah. Owner warung Sg Tapah tu sebetulnya adalah kawan suami semasa deme sama-sama makan gaji di Syuen Hotel kira-kira 7 - 8 tahun yang lalu. Jadi ia adalah antara tempat makan yang kami selalu singgah makan. Menu makanan nyer boleh tahan juger sedapnyer, harga juga berpatutan dan layanan juga agak cepat. Warung Sg Tapah ni lokasi bersebelahan dengan masjid biru Sg Tapah, dalam kawasan gugusan Manjoi. Kalo tanya nama jalan atau alamat, minta maaf ler.. teman memang tak tahu.

Hari tu anak-anak memang seronok sangat, dah lama benor asyik terperuk dalam rumah jer. And for me, it's really a stress relief... i just can't imagine, ibu-ibu yang sepenuh masa di rumah dan langsung tak keluar rumah untuk beriadah, jalan-jalan, berkelah & whatever outdoor activities with family.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

3 kawan ibu yang hebat:

erisya nor said...

salaams kakyong...cute baby kyong tuh...selamat berkenalan :)

Mamamat said...

Salam Kak Yong
Teman jalan2 .. ghase cam nak nulih sesuatu .. mood takde .. singgah jap sini. Tapi teman singgah sini tak duduk diam. Teman geghodi dan selongkar apa2 yang ade di sini. Tapi takde pulak pepak ..

Unknown said...

erisya ~ ibunyer masa baby pun cute juger.. hihi..

mamamat ~ amende maksud 'pepak' tu.. teman tak faham.. huhu

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .