Monday, December 6, 2010

Home » » Jarang mendapat earning dari Kempen.. tapi kali ni terkujat..

Jarang mendapat earning dari Kempen.. tapi kali ni terkujat..

Salam bahagia,

Selamat menyambut tahun baru 1432H.. semoga apa yang diusahakan akan membuahkan jaya dan diberi keberkatan.

Ibu nak ucapkan terima kasih pada yang sudi klik-klik ads nuff di blog ibu.. Ibu sebenarnya jarang dapat earning dari kempen/campaign ni.. selalu tu buleh bilang la…

earning-kempen-30nov2010
ni le earning dari kempen hasil yang ibu baru cash-out 30 Nov 2010… ciput jer kan… Confused smile


Beberapa hari ni ibu terkejut sangat2.. sebab earning kempen telah meningkat dengan jayanya… speechless.. tak tau nak kata apa.. to those, whoever you are,, thank you very much… (speaking london plak).

earning-kempen-12dec2010

Ni baru ibu printscreen… memang terkujat… sebab selalunya details earning ibu takde le panjang berjela.. selalunya memang mengharap pada UV untuk UPkan earning BE..

btw, jangan fraud klik ya… klik betul2 untuk tahu iklan yang berkenaan. Thumbs up


p/s
baru nak warm up untuk sesi BW..


salam kasih sayang buat semua,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .