Monday, January 31, 2011

Home » , » 4th cash-out nuff dan banner heartbeat

4th cash-out nuff dan banner heartbeat

Salam bahagia buat semua,


Last cash-out earning Nuff adalah pada 30 NOv 2010.. selepas 2 bulan baru le buleh cash-out lagi.. sebab masa 31 Dec 2010, amount tak sampai RM50 pun…


now dah zero balik…




BE ade SATU ajer.. itu pun masih malu2 jer nak menonjolkan diri.. earning teramatlah ciput.. dah lebih 1 minggu.. RM1 pun tak cecah lagi… huhuuu…  Sad smile


Buat kawan2 yang ade komplen kata akaun@ earning Nuff tak meningkat.. ibu ade semak beberapa blog (yang komplen tu ler..) dan ibu dapati kome telah CURANG dengan Nuffnang.. hahhaha, jangan sentap yer... 


ada antara kome yang tampal iklan Advertlerts , MANGGA dan juga Youthsays..


Sila maklum yer.. 3-3 pengiklan ni adalah pesaing NUffnang.. Pesaing la sebab kalo iklan Milo contohnya, Nuffnang pun ade, Youthsays pun ade, Mangga pun ade.. jadi kerana itu status keahlian kome dah jadi biasa @ ordinary.. bukan geli2 @ gelitterati.


Bila status dah bertukar, jadi kome memang takde keistimewaan la… allocation untuk BE diberi keutamaan kepada ahli yang berstatus geli2.. Winking smile  dan jika kome pernah ade BE pun, income yang kome dapat tak sama dengan yang berstatus geli2.. kome dapat 1/3 (lebih kurang la or +-40%) jer. Jadi, sebelum kome terus merajuk tak berlagu dengan NUffnang.. sila remove iklan2 daripada pesaing Nuff tu yer…


ni pesanan dari Nuffnang


Bagaimana untuk menjadi ahli Glitterati Nuffnang?
Anda akan didaftarkan sebagai ahli Glitterati Nuffnang secara automatik sekiranya kesemua blog berdaftar anda tidak mempunyai sebarang bentuk pengiklanan sama ada melalui unit iklan, kenyataan atau pautan daripada mana-mana rangkaian pengiklanan dari Asia Timur Selatan atau rangkaian pesaing Nuffnang. Sistem kami akan mendaftar anda sebagai ahli Glitterati secara automatik dalam tempoh 4 hari.
Sekiranya sistem kami dapat mengesan mana-mana blog berdaftar anda mempunyai sebarang iklan atau pautan yang menghubungkan kepada rangkaian pesaing Nuffnang, status keahlian Glitterati anda akan disingkirkan dalam tempoh 4 hari.


Nuffnang tak marah kalo kome nak bercinta dengan Heartbeat.. sebab Heartbeat bukan pesaing NUffnang.

Bangun pagi tadi, bukak lappy.. kecoh dengan isu panas banner heartbeat.. rasanya merata dah kot kome baca.. then ade alternatif untuk tukor banner.. sementara nak dapat banner baru..


ni yang ibu dah edit… Winking smile  nak amik, silakan..























just tukor nombor id tu ke nombor kome yer... banner ni sementara jer...


salam kasih sayang,
.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .