Monday, January 17, 2011

Home » , » Template background dan header untuk blog kehcik

Template background dan header untuk blog kehcik

Salam bahagia,


Sebenarnya a bit nervous juga nak buat blog make-over untuk blog kawan-kawan... bukan apa, kita ni amatur dan masih baru dalam bidang ni. Riso pulak kalo expectation tu tinggi..


Ibu ni kan sebenarnya cuba untuk mencipta design template yang simple dan kemas... tak de kerawang-kerawang.. atau bunga yang melingkar-lingkar.. memang leh kejang @ jammed kepala otak nak pikir camno nak letak @ susunatur bunga... 


Ni salah satu hasil kerja.. simple ajer untuk blog adik bongsu.




Ni baru sikit.. buat background template.. pastu tampal gambor masa dia kecik kat korner template tu.. & buat header. Header pun simple jer..


So, kalian yang join GA 3rd blog besday... percaya ke dengan ibu nak make-over blog kome nih....  huhuuuuhhh... riso kalo expectation terlalu tinggi.. tapi tak per, ibu anggap ianya sebagai cabaran untuk ibu lebih mahir dalam bidang ni...


yang belum join.. mari lah jemput join GA pertama ibu untuk tahun 2011





salam kasih sayang untuk semua,

.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .