Saturday, January 29, 2011

Home » , » Update Qistina Balqis Maisarah - 28 Januari 2011

Update Qistina Balqis Maisarah - 28 Januari 2011

.

Salam bahagia,


Pepagi ni ibu update tentang perkembangan baby Balqis dulu ya.


Kata ibunya, baby Balqis menunjukkan perkembangan yang positif dan nampaknya sangat hepi setelah berpindah ke 'rumah baru' di HUKM.






Ada sedikit peningkatan berat badan.. meningkat 200g++ sejak beberapa hari berada di HUKM.. untuk info, berat pada waktu kelahiran adalah 2.4 kg.. dalam beberapa bulan memang ade peningkatan berat tetapi menyusut dalam tempoh2 baby Qistina kritikal beberapa minggu yang lalu.


nampak tenang jer wajah si baby






Buat yang sudi menyumbangkan cash bagi meringankan beban keluarga ni.. sila lah yer...



AKAUN MAYBANK : 114160850396
NAMA : SITI MAISALMAH BINTI MOHD KAMIL(Ibu kepada Baby Qistina Balqis)
H/P : 017-3476764




Liza masrina ni antara orang kuat yang initiate & support this Charity Fund Raising for Qistina Balqis Maisara. 




Susu untuk Balqis (Enafalac AR) disediakan HUKM. Keperluan lain : diapers (lampin pakai buang) + wipes tissue dan juga sumbangan tunai serta sokongan moral dan emosi untuk si ibu.


Doakan agar anak ini semakin sihat dan pulih.. semoga baby Balqis dapat pulang ke rumah (khabarnya sejak rumahnya hanya di hospital).


p/s
segmen review akan Up lewat sikit.. beri laluan untuk Baby Balqis dulu...



salam kasih sayang,
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .