Wednesday, January 19, 2011

Home » » Jom KUmpul duit tabung dengan HeartBeat …

Jom KUmpul duit tabung dengan HeartBeat …

Salam bahagia,


Selain Nuff, ibu join HeartBeat (HB) pulak… ramai dah blogger2 anak dara & mak dara yang join HB ni. Winking smile

Yang pasti, letak ads HB ni anda tidak dikira curang dengan NUffnang yer… kalo anda letak adverlets atau Mangga.. anda memang dikira curang.. ni fakta yang perlu anda tahu..

Satu genuine klik di banner, ibu akan dapat 4 sen.. kalo la 100 orang yang visit blog ibu ni dan murah hati tolong klik.. sure la lagi mahsyuk kan… Smile with tongue out 




Well, kome yang belum join.. meh legheh (lekas) join… caranya mudah jer… klik kat banner atas ni.. pastu kome akan sampai ke page seperti di bawah ni..





Boleh ajer nak klik anak panah 1 @ anak panah 2.. dua-dua cara akan bawa anda ke page seperti di bawah ini.





PAstu, klik kat Create Account.. akan keluor 1 Form/borang.. kome isi semua maklumat yang penting.. maaf le lupa nak printscreen borang.. btw, isi nama betul & alamat & segala details yang betul tau.. palsu2 tak mau..  lepas dah isi borang & clik “Continue”.. kome akan dapat mesej “Your Account has been successfully registered


Dah selesai register akaun, baru buleh register HB affilate ..  kome akan dapat page macam ni….



Kome klik kat HB!Affiliate, kemudian isi lagi segala maklumat yang diperlukan.. sori, form tu pun ibu lupa nak printscreen.. basically kena isi nama & alamat, link blog, dan juga pilihan untuk mode pembayaran.. pastu clik “Continue


Kome akan terima mesej “ Your HB!Affiliate account has been  created successfully. “ dah boleh mula buat duit… Winking smile




Kena amik kod banner dulu… klik kat GET A CODE..  ibu baru beberapa hari join.. baru dapat 28 sen.. terima kasih pada 7 orang kawan yang telah bermurah hati clik2.. ibu pun tolong klik2 juga bila nampak je mana2 banner heartbeat di blog kawan-kawan yang ibu singgah. 






KOme boleh jer nak pilih jenis2 banner yang kome berkenan.. pastu tampal kat blog dan mula lah ajak kawan2 sama2 tolong klik..


Btw, kalo kome tak minat nak join HB!Affiliate ni.. no harm.. masih buleh beli barang yang comel2 kat situ, sesuai untuk dibuat hadiah.. macam2 ada.. boleh personalized lagi..





Ini benefit yang kome buleh dapat jika join HB!Affiliate.




Jadi apa lagi… mari lah join HB. Sama2 kita kumpul duit tabung...

Jangan lupa klik sini ya… Winking smile  I Red heart kome semua….








salam kasih sayang untuk semua,
.
.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .