Wednesday, January 12, 2011

Home » » Contest Kids & Cartoons - Aliya

Contest Kids & Cartoons - Aliya

Salam bahagia,


Ibu join contest Yan pulak.. Winking smile




Caranya mudah ajer.. belek2 dalam folder.. kalo ade jumpa gambor anak2 pakai baju gambor kartun tu.. buleh la tepek dan join contest Yan ni. Jenuh juga mencari.. sebabnya anak2 ni tak banyak baju gambor2 kartun ni.. banyak pun baju gaun bunga2 & t-shirt plain jer..





Baju ni hadiah dari MakNgah Miela masa hari raya AidilFitri tahun lepas… time ni Aliya memang takde mood nak pose.. gambor lain tak jumpa lah pulak


Nama anak : ALiya Nadhirah
umur : 2 tahun 6 bulan
tarikh lahir : 18 Julai 2008
kartun kegemaran : upin & ipin (Aliya sebut ipin ipin Winking smile )



 Buat puan penganjur..
  • banner contest untuk tahun 2011.. sila refer kat pages Banner Contest yer.. Winking smile
  • link untuk penganjur contest pula.. sila scroll hingga ke bawah yer..




salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .