Saturday, January 1, 2011

Home » » Wajah baru untuk tahun 2011 & GA Teka & Menang Ibu3A ditutup

Wajah baru untuk tahun 2011 & GA Teka & Menang Ibu3A ditutup

Salam bahagia dan salam ceria,


1. Make-over blog



Akhirnya selamat me’make-over’kan blog kesayangan ibu ni.. walau tiada apa sangat, sekadar header baru dan mengubah latar putih, namun unsur biru tetap ada… Winking smile



layout-jan2011


hari ni permulaan tahun baru… rata2 orang bercerita tentang AZAM BARU… kalian bagaimana? Winking smile


Apa jua wishlist @ azam kalian yang ingin dicapai dalam tempoh setahun lagi.. biarlah ianya azam yang S.M.A.R.T , semoga ianya disertai dengan nawaitu yang baik dan usaha gigih yang berterusan. 



2. Berakhirnya GA Teka & Menang Ibu3A..


Terima kasih ibu ucapkan kepada semua yang sudi menjoinkan diri. Penyertaan sangat menggalakkan, walau tidak ratus-ratus tapi mencecah 100+ lah juga.

Insya Allah, pemenangnya akan ibu umumkan dalam tempoh 2 minggu ni.. awal tahun ni banyak urusan nak diuruskan ni, jadi sila beri ruang untuk ibu bertenang & selesaikan beberapa urusan penting.


Insya Allah, ibu akan UP kan senarai penuh peserta dalam tempoh 1-2 hari lagi. Sabor yer...  




salam kasih sayang buat semua,


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .