Sunday, January 2, 2011

Home » , » Mazlin Nordin.. follow blog ibu !! i likeeee...

Mazlin Nordin.. follow blog ibu !! i likeeee...

Salam bahagia,


Kalian mesti kenal dengan Mazlin Nordin kan… banyak dah kan sentuhan @ hasil kerja beliau yang menyentuh banyak hati… tak lain tak bukan adalah program Bersamamu.. actually banyak lagi program yang pernah diterbitkan oleh Mazlin Nordin, siapa yang biasa follow TV3 pasti tahu.



mazlin-nordin

Memula tu ibu tak perasan, tengok sekali imbas jer.. masa nak jejak link blog dia.. tak nampak apa2 details..

detils-mazlin-nordin

Kalo ade sesapa tahu tentang link blog Mazlin Nordin ni.. meh la kabo yer.. ibu memang suka lah dia ni… suka dengan semangat dia, kesungguhan dia… Thumbs up kalian camana? Suka tak dengan dia… rasa teruja tak kalo dapat berkawan dengan seseorang yang seperti Mazlin Nordin ?!!  Thinking smile

Eh tak yah kabo link blog dia.. ibu dah jumpa la, Puan google memang sangat membantu.. jumpa kat blog Putubambu.. Terima kasih cikpuan Putubambu.. selalu juga nampak nama Putubambu ni kat serata blog… 

mazlin-chikInn

Sila klik gambor untuk melihat terus ke blog Chik Inn…

Terharu sangat tau… link blog ibu pun ade dalam blog Chik Inn.. terima kasih Chik Inn.

mazlin-nordin-blog

Insya Allah.. antara blog yang wajib ziarah ni… tak sabor nak baca catatan pengalaman Chik Inn… Jom… peminat Chik Inn.. terjah blog Chik Inn. Ibu baru membaca n3 pada 31 Dec 2010.



p/s
AlFatihah buat pelakon Faizal Yusuf, (ramai blogger yang update pasal ni sejak lewat petang semalam).. Semoga isteri nya yang sedang mengandung 5 bulan tabah melalui saat kehilangan ini. sumber dari SINI



salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .