Saturday, January 8, 2011

Home » » Keputusan yang dinanti–GA teka & menang Ibu3A

Keputusan yang dinanti–GA teka & menang Ibu3A

Salam bahagia,


1st of all nak minta maaf sebab lambat umumkan keputusan. Winking smile hopefully, jangan ada yang BOM ibu yer..


Okay memula kita umumkan 4 orang peserta bijak yang telah meneka dengan TEPAT sekali… jumlah duit syiling itu adalah RM83.03.

4-peneka-tepat

Tahniah buat Balqis, Husna, Mama Yatie & ZunetaThumbs up  Hadiahnya Gift with a bow  adalah 1 keping cross-stitch bookmark dan 1 sachet susu kambing HiGoat.

Sila emailkan details ke kakyong72@gmail.com. Details yang diperlukan adalah nama untuk dijahit atas bookmark dan alamat untuk penghantaran.



V


V


V


Okay.. seterusnya.. 3 pemenang yang berTUAH. Open-mouthed smile



sesi-cabutan


Cabutan telah dibuat oleh setiap seorang anak-anak ku… jangan marah ibu errkk, sila lihat bukti tangan2 comel depa tengah amik nombor tu…



IMG_9951


Ini dia nombor peserta yang bertuah… kalo tak pasti nombor penyertaan anda.. sila semak SINI yer.. Winking smile  Buat yang belum bertuah jangan sedih ya… boleh join GA yang baru next week.








3-bertuah


Tahniah buat Ifa, Isabelle & KehelanThumbs up  Hadiahnya adalah 2 sachet susu kambing HiGoat.


Sila emailkan alamat untuk penghantaran ke kakyong72@gmail.com.


Buat semua yang telah sudi memeriahkan GA ini, ibu ucapkan terima kasih. Sekiranya ada kekurangan, ibu pohon ampun maaf. Sudi2 lah beramah-mesra di blog kecik ibu ni.





salam kasih sayang buat semua,

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .