Wednesday, January 26, 2011

Home » , » Tabung HeartBeat selepas 1 minggu

Tabung HeartBeat selepas 1 minggu

.

Salam bahagia buat semua,



Sudah lebih 1 minggu ibu berdaftar dengan HeartBeat.. jadi hari ni nak buat report...




Ibu join pada 17 Januari 2011... so kat atas ni tak nampak apa2 figure la... ini adalah report pada 24 Januari 2011, ade 36 klik dan 1 yang register HB thru klik2 HB ibu... 




Report ini ibu printscreen pada 24 Januari 2011... yang biru adalah jumlah klik-klik.. yang ungu  tu adalah yang register under HB ibu.   Normally bila ibu klik kawan2 punya HB, sesekala ibu akan semak sekali report.. nak tengok berapa yang klik untuk hari tu.. so far tak penah lagi 10 klik, walaupun rasanya ibu klik kawan2 punya lebih dari 10 untuk 1 hari... huhuuu.... (berkira pulak... tak baik kan...!!)


Tengahari ni semak lagi.. rupanya pada 20 Januari tu ade 3 orang yang register.. pihak HeartBeat lewat sikit update. Jadi untuk makluman kawan2.. in case le ade kawan2 yang kabo deme dah klik dan terus register.. kome jangan riso. Mungkin dalam 2-3 hari lepas tu baru nampak report tu updated .. 






Ini lah hasilnya selepas 1 minggu.. yang ini tidak termasuk lagi 2 orang yg register.. so campur sendiri lah yer.. not bad jugak kan... so apa lagi... jom la sama2 berHeartBeat... boleh refer sini kaedah2 untuk mendaftar >>



Jom KUmpul duit tabung dengan HeartBeat …






p/s

1. Ibu dah terima hadiah dari Ekin.. tapi kan bateri kamera dah kong.. tak dapat nak snap gambor..

2. Masih ade hadiah GA yang menang bulan Dec 2010 & bulan2 yang lebih awal, ibu belum terima.. hmmm

3. dan masih ade GA/contest yang dah lama duedate (terutama yang dah due lebih dari 1 bulan).. tapi naper Penganjur tak mau nak keluorkan keputusan.. one fine day, tengok la esok lusa.. ibu rasa nak berleter pasal hal ni pulak... agak2 wajar ke tak kalo ibu 'berleter' & letak backlink penganjur.. atau tulis secara general jer.. Ibu kan ade gak tinggalkan pesan kat blog penganjur & bertanya bila nak keluorkan result.. 


p/s lagi,

update tentang Qistina Balqis Maisarah.. mamanya panggil dia Balqis.. jadi kita semua pun panggil Balqis lah yer..



salam kasih sayang untuk semua,





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .