Tuesday, August 10, 2010

Home » » Ahlan wa sahlan ya Ramadhan

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan

Salam bahagia buat semua,




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Ibu sangat kesuntukan masa 1,2 hari ni.. jadi tak sempat lagi nak buat n3 tentang AgroFest Perak 2010 yang telah pun berakhir pada 8 Ogos 2010.

Kesempatan ini ibu nak mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat semua yang berkunjung ke blog ini.. dan semoga Ramadhan kali ini meninggalkan 1001 pengertian buat kalian




Sepanjang perkahwinan ibu yang sudah menjangkau 5 tahun.. Ramadhan adalah bulan istimewa, kerana :

  • tahun pertama 2005 - ibu mengandung 4 bulan, Alhamdulillah dapat berpuasa penuh
  • tahun ke-2 2007 - ibu menyusukan Anis, waktu itu baru habis pantang & dapat berpuasa pada minggu ke 2 Ramadhan, Alhamdulillah, berjaya menyusukan Anis sepanjang Ramadhan
  • tahun ke-3 2008 - ibu menyusukan Aliya, baru juga habis berpantang dan dapat berpuasa dari awal Ramadhan.. tapi tak dapat puasa penuh.. sebab walau BF, period ibu tetap menjengah seperti biasa, Namun Aliya berjaya disusukan sepanjang Ramadhan 
  • tahun ke-4 2009 - ibu masih menyusukan Aliya, Aliya sudah 1 tahun..
  • tahun ke-5 2010 - Aliya sudah 2 tahun, tapi masih BF.. tak pasti bagaimana cabarannya BF Aliya Ramadhan ini... 

namun cabaran terbesar adalah untuk mengharungi sepanjang bulan Ramadhan kali ini dengan anak-anak ber3 orang nih... Ya Allah, berilah aku kesabaran yang tinggi.


Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .