Saturday, August 14, 2010

Home » , , » LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway

LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway

Salam bahagia







sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Ibu join GA lagi.. kali ni GA anjuran dan tajaan LITTLEMUMMYDADDY dan blog SIAPA SAYA?









nak join & syarat2nya.. klik jer banner budak comel ni..
tarikh tutup 6 Sept 2010 


ibu2 yang men'CD' kan anak-anak, dijemput beramai-ramai memeriahkan GA ni..


ini lah gambar yang dipertaruhkan..

Aliya (2 tahun)  main air dalam pool memakai CD Babyland printed hello kitty
Cloth diaper boleh digunakan sebagai pengganti untuk baby swimwear.. hanya keluarkan insert jer.. anak boleh bergumbira ria main air.

Quote dari puan penganjur: 
Pemenang adalah dipilih berdasarkan kekeretifan anak anda brgambar sambil memakai cloth diapers. Ia bukan dipilih secara rawak. Tetapi aksi yang dapat memikat hati juri.

Aliya memang kurang sket bab-bab berposing ni dan ibu plak pilih foto masa main air ni, sebab just inform pada semua ibu-ibu... kalo anak-anak nak main pool tu tak yah sesusah nak tukor ke seluor pendek... macam en ayah la, mesti suruh salin CD dan tukor pakai seluor pendek.. walhal boleh jer guna CD sebagai pengganti seluor pendek.



nota untuk puan penganjur :
1. link LITTLEMUMMYDADDY di simpan di Kakyong's bloglist http://kakyong72-bloggerlist.blogspot.com/ di bahagian Kedai Online
2. link SIAPA SAYA?  di simpan di Kakyong's bloglist http://kakyong72-bloggerlist.blogspot.com/ di bahagian 2010 friends
3. Banner contest sila refer kat my auto-slide menu di side bar - [+/-] Banner Contest & Giveaway join





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .