Monday, August 30, 2010

Home » » Gorgeous Baby In Kemeja @ Dress

Gorgeous Baby In Kemeja @ Dress

Salam ceria semua,


sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Ibu join contest lagi... lama dah tak join contest yang dianjurkan oleh mama_Aqish a.k.a Anje. Kali pertama ibu menjinakkan diri dengan contest ni adalah melalui contest anjuran mama_aqish.. sejak itu, kawan blog semakin bertambah dari hari ke hari...









nak join sila klik banner ni ya.. due pada 3 sept 2010




Ada syarat sampingan yang perlu dijawab :
Ceritakan sedikit ape & kenapa anda menjadi Follower & suka terjah Blog Mama_Aqish & sejak biler anda kenali Blog Mama_Aqish ni?
Ibu jadi follower mama_aqish ni dah lama.. sejak April 2009 lagi.. masa tahun 2009 rajin juga jengah blog mama_aqish, sebab mama_aqish rajin buat contest baby.. & selalu update pasal sales @ jualan gudang yang seangkatan dengan nya.. tapi mainly kat KL.. Ipoh ni mana ade jualan gudang untuk produk baby.. kemudian selepas 3 bulan tak berblog, ibu dah mula jarang jengah blog mama_aqish.. actually bukan blog mama_aqish jer, tapi ramai juga blog kawan2 yang lain.. terhegeh2 kan nak cover balik 3 bulan tak berblog & nak catch up semula.. once in a while ibu jengah juga, tengok aksi Aqish yang semakin pandai posing...
Tahun ni banyak juga contest yang mama_aqish anjurkan, tapi ibu selalu tak kesempatan nak join.. sebab nya takde foto anak-anak yang sesuai dengan tema contest.

kali ni ibu present gorgeous Aliya with dress jahitan ibu sendiri... ;)


nama anak : Aliya Nadhirah
umur anak : 2 tahun 1 bulan
tarikh lahir : 18 Julai 2010


contest ini ditaja bersama oleh :

~ Hanya Perlu tepek Di Entry SHJA ~
Create 
your own banner at mybannermaker.com!
http://cutiesgorgeous.blogspot.com/
~ Hanya Perlu Tepek Di Entry Sahaja ~
~ Hanya Perlu Tepek Di Entry SHJA ~
http://syilasyira.blogspot.com/
~ Hanya Perlu Tepek Di Entry SHJA ~



nota untuk mama_aqish a.k.a Anje
banner contest sila jengah kat auto slide-menu di sidebar
[+/-] Banner Contest & Giveaway join

bloglist untuk penganjur & penaja contest
sila scroll kat bawah sekali yer...


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .