Wednesday, August 4, 2010

Home » , » Syarat tambahan & penaja untuk Giveaway Hari Raya kakyong[dot]

Syarat tambahan & penaja untuk Giveaway Hari Raya kakyong[dot]

Salam bahagia buat semua,





sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

ENTRY GA Hari Raya.. sila semak sini.


TAMBAHAN SYARAT :

Ibu menambah syarat tambahan, kerana ibu ada menerima penyertaan dari mereka yang tidak menepati syarat no 1, iaitu :

  1. Terbuka kepada kawan blogger yang rajin beramah-mesra di blog kakyong[dot]com, jika dulu rajin komen, tapi sekarang dah jarang.. still count okay.. janji kalian pernah beramah-mesra sepanjang tahun 2010. Minima pernah beri komen di 5 entri, sebelum tarikh entri GA ini. Maaf ya kepada yang baru jumpa blog ini... syarat ini memang sangat kejam..

Kesian lah plak sebab depa dah buat entri & dah follow syarat2 yang lain.. Untuk tidak mengecewakan mereka yang telah membuat entri, tapi tidak menepati syarat no1.. maka ibu tambah syarat no 12. btw, mereka ni hanya layak untuk mendapat 1 cabutan ya..


Untuk peserta yang tidak menepati syarat no.1 - anda perlu (a) beramah mesra di blog kakyong[dot]com & memberi komen di 10 entri terbaru (entri selepas entri Giveaway Hari Raya) dan (b) bilangan visit ke blog kakyong[dot]com mestilah 10 kali @ lebih (ibu akan semak/tracking via google analytic). Gagal menepati syarat ini, penyertaan anda secara otomatik akan terbatal. 



Tambahan PENAJA 

Bermakna tambahan hadiah untuk GA, Penaja baru adalah Anis Sweet Chocs & Cakes. ;)

Jadi buat peserta-peserta GA yang sudah buat entri, sila follow & add Anis Sweet Chocs & Cakes dalam bloglist kalian. Terima Kasih.







ini adalah contoh hadiah tajaan dari Anis Sweet Chocs & Cakes
1 set praline assorted chocs..


Sekian & selamat berGA..

Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.






sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .