Sunday, August 15, 2010

Home » » Rezeki giveaway

Rezeki giveaway

Salam hari minggu,




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


1.  GA posing paling cun..



Ibu telah terlambat menyemak keputusan GA ni.. mujur lah ibu berjaya menyemaknya dalam tempoh 1 minggu ... erkk dah 6 hari diumumkan baru ibu tahu. no 16 tu lah, no bertuah nya.. n3 untuk GA boleh semak sini


ulasan ibu :

Kebelakangan ni ibu perasan, pihak penganjur GA & contest akan pilih pemenang yang lain, jika pemenang asal tidak memberi respond dalam tempoh tertentu. Pada pendapat ibu, sebaiknya pihak penganjur mengambil inisiatif untuk memaklumkan kepada pemenang, samada
  • terjah terus ke blog pemenang dgn meninggalkan komen di shoutbox, atau
  • maklumkan melalui email.. jika penganjur ada detail email


2. Corine Craft Giveaway


n3 Corine GA boleh jengah sini..  

hadiahnya : 1 pretty purse -- boleh lah bergaya di hari raya.. ;)

Blog corine antara blog kraf/jahitan yang memberi inspirasi kepada ibu untuk terus menjahit dan belajar tentang jahitan & kenal fabrik berkaitan. Ibu memang ade impian nak jahit beg.. backpack or small slingbag untuk anak-anak. 



3. TinyTini GA



Result GA ini pun ibu semak lambat, dah 3 hari baru sempat jengah (Aliya demam kan ari tu langsung terganggu mood untuk BW).. selalunya kerap juga ibu ke blog TinyTini... antara blog kraf pilihan ibu.. suka intai-intai fabric & hasil jahitan nya.. ibu baru jer hantor detail melalui email.. harap2 diterima lah.. kalo dipilih lagi pemenang lain.. melepas lah ibu.. lagipun ibu ni kira replacement winner, sebab winner sebelum ni tak respond... thanks Tini... rezeki..

Hadiah nya ? Ibu tak pasti yang mana satu.. either material untuk membuat kraft @ produk dah siap.. tak kesah memana.. dapat free material untuk jahitan @ kraf memang sangat mengujakan.




nota :

Ibu memang suka join GA, terutama yang senang & mudah untuk disertai.. kalo yang kena buat slogan tu.. adeiii memang lomah la.. memang fail bab-bab slogan nih.. Mostly entry GA ibu simpan di Tanda Kasih

Alhamdulillah, walau tahun ni rezeki nya tak begitu lumayan @ kurang berTUAH.. tapi gembira juga sebab daripada 10 ada lah 1 yang berTUAH...





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .