Monday, March 16, 2009

Home » , » 066 Sisterhood Award

066 Sisterhood Award

Award lagi dari Ummi Ina @ Hezlina. Hezlina ni kawan teman kenal semasa belajor di matrikulasi Kulim & UUM.

Kalo dikenangkan semula.. pada awal teman mula kenal blog.. tujuan nya hanya untuk suka-suka ajer.. kali pertama tulis entry pada 6 jan 2008.. lepas tu blog ni ditinggalkan, hinggalah Oktober 2008 yang lepas, baru lah teman mula terasa hendak menulis. Tetapi waktu itu masih belum tahu lagi, dengan ber'blog' boleh mendapat kenalan & kawan. Alhamdulillah, sejak itu blog ini terus 'bernyawa' dan teman pun sudah dapat jumpa beberapa kawan lama melalui blog.. selain itu dapat juga mengenali kenalan dan kawan2 baru. Teman berharap berkenalan di sini, tidak hanya terhenti di alam siber.. Insya Allah, mungkin dapat diperpanjangkan dengan reunion, pot luck... SmileCool

Panjang pulak membebel.. so now ..

The rules:
*Place the award logo on your blog
*Nominate 10 other blogs which show "Attitude and/or Gratitude"
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you.

So now, I'll pass the award to...

1. Kak wani ~ kenal dah lama since year 1999.. kenal melalui mailing list.. dah macam kakak sendiri & banyak juga yg teman belajar dari kakwani. Harap2 dapat bawa anak2 ke sg merab.. rindu eh nak jumpa kak wani

2. Puan Sitisifir ~ kenal nama beliau di mailinglist keluarga. dah baca blog beliau since 2007, tapi on & off la.. sekarang ni baru belajar nak berkawan...

3. hazia ~ ni pun sama kes dengan Hezlina.. kenal semasa di matrikulasi Kulim 1990 & UUM.. dulu masa bujang ada lah juga jumpa2/makan2..

4. Ummi Noor ~ ni roomate masa dok rumah bujang.. hheheh.. banyak rahsia kami berdua masa zaman bujang dulu.. makcik ni garang, jgn main,..

5. kak Luna ~ antara kenalan blog yang paling awal.. suka membaca blog nyer.. memacam cerita.. kalo kakluna lebih kerap update blog kan best.. hihi.. tapi ku fahami kesibukannyer..

6. Opah ~ juga antara kenalan blog yang awal.. patutnya kena panggil bonda ni.. harap dapat belajar lebih banyak dengan opah

7. Erisya Nor ~ suka berkunjung ke blog erisya.. penuh berjiwa & kasih sayang

8. Nurdaniella ~ semoga daku juga mampu setabah ibu ini...

9. semua mommy di Forum MSK.. Dayah, MommyLyna, Ibukauthar, Linsharliana, Rai & others yang berkunjung ke blog Catatan Ibu. All of you are really superMom. Gembira dapat kenal miker2 seme & berkongsi pendapat & pengetahuan.. Terima kasih.

10. Semua Follower ku.. sisters ajer yer.. terima kasih menyokong blog teman ni.


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

2 kawan ibu yang hebat:

nurdaniella said...

salam kak yong, terima kasih sebab sudi bagi award ni.. nanti saya amek, k..

kakLuna said...

kak yong, terima kasih sudi bg award kat saya wpun saya Tag aritu pun tak jawab pun. maaf kan saya sebab saya dengan Tag ni dah lama ditinggalkan. masa awal2 blogging mmg seronok dan kebanyakan tag dh pun dijawab dulu2.

apapun utk award ni, sy terima dan sy akan paparkan kat blog.

terima kasih :)

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .