Monday, November 15, 2010

Home » » 1st header job

1st header job

Salam bahagia buat semua,

Lepas maghrib semalam (hari Ahad), check email, & surprisely dapat email dari Syamila, offer ibu buat header untuk seorang customer dia. Terharu sangat sebab Sya percaya dengan hasil kerjatangan ibu yang tak seberapa ni. Terima kasih Sya. Satu permulaan yang semangat & motivasi ibu melonjak. Red heartOpen-mouthed smileRed roseRed rose

Permulaannya riso jugak.. yerlah takut tak leh nak memenuhi kehendak.. lebih lagi customer nak semua gambar produk di header.. banyak kali ibu potong gambar dan susun atur produk. Dan ini hasilnya yang ibu submit kepada Sya.



Banyak juga yang ibu belajar hasil dari membuat header ni.. memang harus membuat dengan penuh hati-hati dan fokus. Masih beberapa skil yang perlu ibu pelajari dan kuasai dengan baik.

dan ini hasil akhir yang telah diedit oleh syamila design.




hepi benor rasa dihati  Red heartRed roseRed rose.. sebab hasil kerja ibu blend-well dengan background & design yang sya buat… Terima kasih Syamila sebab percaya dengan kerja ibu. Harap2 tuan punya blog pun suka dan puashati.. errkk.. ibu xde link blog tuan punya, tunggu sya bagi link.

Khidmat membuat header, watermark & signature

JIka ade yang berminat nak tempah header, jemput lah klik link kat atas ni yer.. Winking smile


p/s :
n3 ni sebagai rekod semata.. kepuasan hati seorang ibu yang baru berjinak2 dengan kerja2 mendesign header ni... 




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .