Friday, November 26, 2010

Home » » Yang berjaya ‘tangkap’ 44444

Yang berjaya ‘tangkap’ 44444

Salam ceria dan salam bahagia..

Malam tadi ibu tidur awal.. terpaksa sebab tak leh tahan sebab dah beberapa hari dok pulun menjahit dan mengejar beberapa perkara (urusan luor blog), sampai tak sempat nak BW… maaf yer, kalo ade yang tak nampak ibu tinggalkan jejak @ komen di blog.

Pukul 9 pagi tadi baru sempat buka email.. ada 2 orang yang hantor email & berjaya capture no 44444. Tapi tengahari baru sempat nak buat n3.. Open-mouthed smile

pertama dari Norhafizah..
44444-hafizah
Norhafizah tak beri link blogupdated : 26/11/2010 jam 8.00 malam : sudah dapat, email respond pada jam 7.28 pm  >> Fiezah. Calon STPM ya... gud luck ya dik.. semoga boleh menjawab semua kertas dengan hati yang lapang

btw, pada masa yang sama tu ade 4 orang yg sedang online..


email kedua dari Nurun Najat @ Nur Qistina
44444-nurQistina
Nur Qistina ni ibu rasa dia dah crop kan printscreen ni… tak nampak taskbar dibawah.. Winking smile  kat sini tak nampak widget berapa yang sedang online.

Beza masa antara Hafizah & Nurun hanya 12 saat… jika ikut syarat , pemenangnya adalah yang berjaya capture pada masa terawal..  Hot smile  jadi Nurun Najat lah kan… 
dan syarat tambahan pula mesti printscreen fullpage. Just kidding jadi Hafizah la kan..  Open-mouthed smile

agak2 saper yer yang harus jadi pemenang.. Winking smile

Ibu dah antor email kepada ke2-2 nya.. ade yang ibu request dari depa.. jika depa reply email, ibu akan tentukan sapa yang bakal menang. ** ibu menanti lebih 1 jam sebelum publish n3.. tapi belum ade respond dari email..**  Smile with tongue out  jadi kita tunggu dulu ya..


suspend sikit jer


Buat Ummi Hanie yang gigih mengejor nombor.. terima kasih… buleh cuba lagi… Insya Allah, bakal ade lagi…

kejor-44444




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .