Wednesday, November 17, 2010

Home » , » Bermain di taman kecil

Bermain di taman kecil

Salam ceria,

ini n3 autopublish.. seharian ibu mungkin tak dapat online.. almaklum lah kan hari raya kan. kami akan berada di Ulu KInta.

Buat yang sudi berkunjung ke bog pada hari saya ini… jemput lah layan foto anak2.. bermain di padang permainan berhampiran rumah.. Open-mouthed smile


IMG_8995

IMG_8996

Bermain ni kira macam oksigen untuk anak-anak… la ni kalo buleh hari2 nak ke taman kecil ni.


IMG_8998

Mainan yang ada di sini – buaian, slide, jongkang-jongkit

IMG_8999

Aliya takut nak naik jongkang-jongkit ni… dia takut jatuh…

IMG_9002

dan mainan ni… apa ya orang panggil mainan ni… bergoyang2, Aliya antara seronok dan takut main ni… Open-mouthed smile


IMG_9000

Kat taman kecik ni, ade juga budak2 yang main bola.. tapi small grup jer la..

IMG_9006

IMG_9012

NI lah kerja anak2 (Anis & Fikri) selama setengah jam.. main buai jap, pastu lari plak main slide.. pastu lari balik main buai.. mujur la time tu hanya kami 4 beranak jer…

IMG_9001

IMG_9010

Kalo dulu petang2 ibu buleh nak BW.. la ni wassalam la jawabnya… tapi takde nyer ibu nak bawa anak2 ke taman kecil ni setiap hari. Kalo ari ujan tu, depa dok rumah jer la.. x pun main di laman rumah jer..



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .