Friday, November 19, 2010

Home » » Ads : Kini Pelangsingan Anda Bukan Lagi Satu Penyeksaan

Ads : Kini Pelangsingan Anda Bukan Lagi Satu Penyeksaan

Iklan berbayar, sticky dari 15 hingga 19 Nov 2010
RxLite merupakan minuman pelangsingan koko yang murah, mudah untuk disediakan, sedap untuk diambil, tidak banyak pantang larang dan tanpa kesan sampingan.

Semenjak pelancaran RxLite pada Disember 2009, berpuluh ribu rakyat Malaysia, Singapura, Brunei, Thailand dan Indonesia telah merasai kehebatan produk formula Dato' Dr. Noordin Darus, pakar kesejahteraan terkemuka tanah air, dan diedarkan WorldWellness Network Sdn. Bhd., syarikat terkemuka Bumiputera dengan lebih 7 tahun pengalaman dalam bidang produk kesejahteraan.

Layarilah laman web http://www.rxlite4u.net/ dan dapatkan:
(1) Maklumat lanjut RxLite serta cara penggunaan
(2) Soalan-soalan lazim mengenai RxLite
(3) Berpuluh lagi Testimoni hebat pengguna RxLite
(4) Senarai pengedar RxLite yang berdekatan dengan anda


Pengguna RxLite bukan sahaja dapat menguruskan badan, tetapi berpeluang memenangi produk percuma dengan berkongsi kisah kejayaan mereka menggunakan RxLite. Dapatkan maklumat lanjut Cabaran Bulanan RxLite di http://www.rxlite4u.net/.
 
Tahukah anda bahawa RxLite juga menaja KOMUNITI PELANGSINGAN terhangat di pasaran melalui Fan Page Facebook RxLite diwww.facebook.com/rxlite. Di sini anda berpeluang:
(a) Mendapat info pelangsingan harian
(b) Berkongsi kisah bersama rakan seperjuangan
(c) Perbincangan topik-topik menarik
(d) Pengumuman terkini dari RxLite
(e) PELUANG MENYERTAI KUIZ DAN PERTANDINGAN MINGGUAN!




 
Jadi jika anda ingin maklumat lanjut tentang RxLite, atau ingin sokongan rakan-rakan dalam mengurangkan berat badan, atau hanya ingin menyertai perbincangan menarik dari rakan seluruh Malaysia, sertailah Komuniti Pelangsingan Terhangat tajaan RxLitedengan menekan butang LIKE di www.facebook.com/rxlite.

Kini Pelangsingan Anda Bukan Lagi Satu Penyeksaan.

RxLite - Murah, Mudah, Lazat dan Berkesan.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .