Wednesday, November 24, 2010

Home » , » Bulan di siang hari

Bulan di siang hari

Salam ceria dan salam bahagia,

Foto di snap pada jam 6.33 petang pada 18 NOv 2010 = hari khamis minggu lepas = 11 Zulhijjah 1432H

IMG_9084

Di snap guna kamera digital Canon powershoot A580 dengan zoom paling maksimum.

bulansiang18nov2010

ni setelah di’crop’kan.. nampak la besor sikit..

bulan12hari

INi pula foto bulan berusia 12 hari.. (tak jumpa yang 11 hari & dalam posisi yang hampir sama).. di’snap guna kamera’ yang lebih canggih. Klik pada imej untuk maklumat lanjut.

Nampak macam sama kan bentuknya…??!! Beza 1 hari jer.. susah nak nampak perbezaan pun… Hot smile

Jarang dapat nampak bulan di siang hari & susah juga nak menjawab soklan fikri.. “kenapa bulan tu ada  siang hari.. kenapa tak di malam hari..?”

Jika kalian, nak beri jawapan yang camana, sesuai dengan usia anak yang bertanya…?! Rolling on the floor laughing Thinking smile



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .