Sunday, June 6, 2010

Home » , » Analysis 27 May - 2 Jun 2010

Analysis 27 May - 2 Jun 2010

.
Salam hari minggu,

semalam memang tak sempat nak menaip n3.. selalunya sempat juga buat 1@2 schedule entri..

entri ni seperti juga n3 analysis statistik yang lalu, hanya untuk rekod semata-mata.


klik untuk imej lebih besar

Ini ranking pada 4 Jun 2010.. pada 2 jun 2010 tu lupa nak semak. hehee... oklah kan.. dalam tempoh 16 hari kakyong-dot-com bersiaran dah sampai ke rank 2 juta.



klik utk imej lebih besar

Kalo tengok dari segi trafik (source Nuffnang), hmmm boleh lah.. tapi masih belum cukup puashati.. ibu harus lebih rajin blogwalking.. (macam la sempat.. minggu ni pun sibuk dengan buat akaun).. hopefully bila dah habis 1 job akaun ni boleh la giat dengan aktiviti menjelajah.. cuma tak leh jugak marathon sebab masih ade job akaun yang in-que.

Btw, dalam tempoh 1 bulan selepas ibu cash-out kali pertama duit nuffnang, kutipan dari buffered earning juga memberansangkan, kalau dalam tempoh 1 bulan lagi (kalau lah..) ibu dapat cash-out sekali lagi.. mungkin ade lah rezeki untuk buat giveaway.. cek pertama masih dalam perjalanan, heheh, ade hati nak cash-out lagi.. okeh, kita sembang lain kali tentang nuffnang. citer pun tentang pengalaman ibu yang baru ciput jer..


and lastly, ibu nak ucapkan terima kasih kepada merek2 yang dalam senarai ni.. Insya Allah, ibu akan cuba repay your visit...


ni yang visit kakyong-dot-com dalam tempoh 27 May 2010 hingga 2 Jun 2010

klik untuk imej lebih besar


klik untuk imej lebih besar


klik untuk imej lebih besar


Kakyong's shoope - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .