Monday, June 21, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : OurDreamsOfLife

Jom Kenal Kawan Ibu : OurDreamsOfLife

.
Salam bahagia buat semua,

Setelah bebas dari kerja akaun ni, baru lah lega & lapang sikit nak buat review.

Pemilik blog OurDreamsOfLife - Ina Hashim @ Hezlina, bukan lah asing dengan ibu. Kami dah kenal sejak umur 18 tahun lagi... lama gak yer... dah 20 tahun rupanya. Kami kenal semasa sama-sama belajar di Martikulasi UUM di MRSM Kulim, pada Jun 1990-May 1992. Kemudian kami sama2 sambung belajar kat UUM hingga lah tahun 1996. Lepas grad tak pernah jumpa, baru lah tahun lepas berjumpa di blog. 


klik pada image utk ke link OurDreamsOfLife

Tapi kami ni tak lah rapat, tapi kenal lah.. Umi Ina yang ibu kenal dulu, orangnya pendiam & tak banyak cakap. Tak tau lah selepas berbelas tahun tak jumpa, mungkin banyak yang dah berubah. Umi Ina ni seorang Pensyarah di sebuah universiti di Perak. Kalo kalian nak tahu, harus terjah blog Umi Ina.. 


Apa yang best tentang Umi Ina


  • dia antara kawan sekampus ibu yang rajin berblog.. tak ramai @ tak jumpa kawan2 sekampus yang juga gila blogging nih...
  • pasa saya , Hez ni kuat semangat orangnya.. ya lah sudah lebih 2 tahun kot (atau lebih.. Hez sila betulkan fakta)., fakta yang betui : sudah 3 tahun lebih @ nak masuk 4 tahun  dok PJJ dengan suami nya.. gagah sungguh, sorang2 handle 4 orang anak-anaknya .. Hez ni kahwin awal, anak dara pun dah rajin ke dapur.. ;)
  • sekarang ni tengah pregnant anak yang ke5.. pesanan utk hez : rajin2 update pasal pregnancy ya.. buat panduan untuk mereka yang nak pregnant pada usia lewat 30án.. ;)
  • banyak maklumat yang sesuai dengan ibu2 ade di blog Ummi Ina... pasal CD, Breasfeeding & macam2 lah... sila jengah ya.. jgn malu2..

Selebihnya, sila la terjah ke blog Ummi Ina yer.... dan akhir kata, nak ucapkan terima kasih pada Ummi Ina, sebab rekemen kan kerja akaun tu....  appreciate it VERY MUCH...  







anak dara hez... 


Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .