Friday, June 11, 2010

Home » » harus akur

harus akur

.
Salam bahagia buat semua,

ini adalah sch entry.. ditaip beberapa minit sebelum kami keluar rumah malam tadi...




ekoran dari entri semalam.. ibu tiada diberi pilihan.. harus akur...http://www.emocutez.com

dengan muncung panjang sedepa, ibu berkemas..   ibu bekalkan untuk diri sendiri novel Ranting Cinta si Plato.. ibu tahu ibu bakal tak menang tangan.. tapi ibu bawa juga, sekurang2 dapat jadi penawar....

ohya, Aliya terpilih untuk contest cute baby pink contest. Alhamdulillah, dapat hadiah tunai RM30... terima kasih Ibu QisQas... at least dapat juga meredakan hati ibu yang suram ni...  http://www.emocutez.com



p.s
ibu mungkin tidak akan bersiaran untuk 1-2 hari.. bermakna - no blogwalking & no komen di blog2 kawan, no email reply, no FB chat or PM.. jadi maafkan daku kerana minggu ini memang minggu yang sukar.




Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .