Friday, June 18, 2010

Home » » Letak status FB @ kotak komen FB di blog

Letak status FB @ kotak komen FB di blog

.
Salam semua,







Dah jengah contest TAGline kakyong[dot]com.. meh la join.


hari ni another hectic day untuk ibu.. apa lagi.. harus gigih key-in data2 terakhir untuk kerja akaun.. tak lama lagi akan siap,, Insya Allah... cepat lah siap.. ade 1 lagi kerja akaun yang perlu juga disiapkan..

Btw, sekarang ni dah musim world cup kan... bola bola bola.. mujur lah en ayah tidak sangat melayan bola.. heheh... selamat.. tapi Anis suka juga melayan tengok bola nih.. tak tau lah dia faham ke tak... tapi bila ayahnya buka siaran yang jam 8.30 malam tadi (ibu tak tau, siaran ulangan ke apa... memang tak minat bola.. jadi memang tak amik port) ibu tengok Anis kan main khusyuk lagi.. 

ohya, actually just nak share 1 perkara lagi... heheee.. ibu ni tak abis2 nak try @ menepek widget di blog... cuba jer dulu.. kalo rasa macam memberi @ menerbitkan gangguan pada loading blog dsb.. dengan senang hati akan di'remove"




nampak tak widget baru ni di sidebar tu... ibu jumpa tutorial nya semasa blogwalking ke blog azreen.. sila lah jengah jika kalian berkenan nak coba..

okeh, itu ajer nak share.. esok sambung citer lain plak.. banyak koje ni.. kalo sempat petang sikit ibu ziarah kawan2 ya..



Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .