Tuesday, June 29, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : Are10 & Family

Jom Kenal Kawan Ibu : Are10 & Family

.
Salam bahagia buat semua,

okeh kali ni time turn blog Are10 & Family pulak untuk direview..




Aten @ Fatin ni ibu kenal dah lebih 1 tahun... ibu penah dapat buahtangan dari Fatin... cenderahati dari Cameron Highland..

Apa yang best tentang Aten @ fatin :

  • selain shikeen, kak nza.. aten juga antara yang paling rajin jengah ke blog ibu.. ibu penah bagi award superb friend pada aten lasy year.. 
  • jarang update blog.. (aten.. pasni rajin2 update nooo... ;) ) tapi kalo sesekala update tu pasti ada perkongsian.. selalunya pasal Hawa, kadang2 juga pasal tempat makan-makan, juga tempat depa sekeluarga p jalan-jalan...
  • ibu  tak pernah jumpa Fatin, tapi ibu agak setelah lebih 1 tahun berkenalan di alamaya.. pada ibu Fatin ni lembut & ramah orangnya...juga  menghargai persahabatan.
  • blog kedai Fatin sekarang ni ada buat Giveaway.. nak join kena lah terjah blog Aten & Family..  




Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .