Saturday, June 19, 2010

Home » , » Home-office idaman

Home-office idaman

.
Salam petang sabtu,

Sejak meja study ibu & rak buku ranap dimakan anai-anai, sejak itu lah ibu takde meja-kerja.. meja-kerja ibu berpindah randah.. kadang2 di meja makan, kadang2 buat kerja di hall.

Dari hari ke hari memang menyimpan hasrat untuk ada home-office @ work station yang comfortable, praktikal & kondusif. Teruja kalo dapat home-office yang macam kat bog ni.. klik jer sini, anda akan didirect ke blog itu. yang kat sini pun macam best juga.



foto credit to Pn Google
dapat yang simple camni pun okay..

foto credit to Pn Google
yang ini nampak begitu praktikal.. i likkeee..


foto credit to Pn Google
yang ini sesuai untuk rumah yang punya ruangan sempit.. nampak praktikal kan.. as for me prefer warna lain la.. kalo hitam tu buat daku rasa macam susah nak bernafas.... hihiii


I miss my-x-home office... walau hanya 1 desk study with attach rack.. & ade 1 rack kecik.. tapi mudah nak buat kerja.. xde saper ganggu masa ibu buat kerja..



buat masa ini.. bertahan dengan apa yang ada dulu. walaupun kadang2 sampai sakit2 belakang sebab lama sangat duduk & kebas2 kaki.. tapi hidup harus diteruskan.. sebab ini lah tempat daku berhubung dengan kawan2 di alam maya, juga tempat daku mencari duit (walaupun duit tu belum nak nampak lagi..) ... cuma yang tak begitu selesa, ade jer tangan2 kecil yang akan usik sana, usik sini... 

hopefully, file2 keras yang itu tu... cepat2 lah beredar dari meja itu... 

Btw, kali ni (bila ade duit ler) ibu akan plan betui2 nak ade home-office yang camana. Untuk yang berhajat untuk ade home-office sendiri, mungkin TIPS ini boleh membantu.. juga Tips ini



Kakyong's shoppe - menjual kain lampin moden @ cloth diapers pada harga berpatutan - jenama Coolababy, QQbaby Minky & Babyland printed.

kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .