Tuesday, June 1, 2010

Home » , , » Suka-suka jer nak parking..

Suka-suka jer nak parking..

.
Salam ceria semua,

Mode malas nak menulis.. cerita bergambar.. kesah fikri & mainan kereta lori dia..

Add caption
bawah meja tempat-kerja-ibu ni pun jadi tempat parking mainan dia..

Add caption
kat tepi katil pun jadi..



Add caption
nampak tak traktor yang dah tinggal rangka tu.. kereta pink tu pun dah tinggal rangka. Kereta pink tu atok-santan yang beli untuk Anis, tapi fikri juga yang belasah.. yang hitam (next to rangka kereta pink) adalah tapak tayar lori treller yang dah tercabut.. dah ibu buang masuk dalam tong sampah, sebab terpijak sakit kaki dibuatnya.. fikri kutip balik... huhhh

Add caption
ni proses mengalih parking, dari sudut meja sebelah kanan di alih ke sebelah kiri.. sabor jer lah menanti dia alihkan kereta/lori/bot dia.. satu2 dia akan 'move'kan siap dengan soundtrack sekali..

Add caption
laci ini adalah tempat simpan baju fikri.. tapi sebahagian dia dah alih ke lemari bilik belakang.. & di'simpan' mainan kereta nya di situ...
Add caption
kadang2 tempat parking nya beralih ke lemari ini.. ruangan lemari ini memang sengaja di biarkan kosong.. sebab dulu anis suka main sini..

Add caption
Aliya pun suka juga 'curi-curi' amik mainan abnag dia nih.. kalo angin abang dia baik.. selamat lah.. kalo angin tak baik, jangan harap nak sentuh..



p.s



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .