Wednesday, June 2, 2010

Home » , » TerUJA dengan lot-dot-my

TerUJA dengan lot-dot-my

.
Salam buat semua,

Maaf ya kawan-kawan, semalam 1 Jun 2010, ibu tak sempat nak jalan2 ke blog kawan-kawan.. sebabnya ibu telah terpesona dengan link INI. Ini semua angkara tergoda dengan Pink-Muslimah-Store milik Hanie... adeehhh..


Add caption


Ibu sebenarnya memang dah ada planning & berhajat nak 'convert'kan kedai di wordpress ke bentuk portalniaga. Cuma untuk merealisasikan nya ibu harus lah kena kumpul duit sikit. Tapi sebaik jer Hanie rekemen kan lot-dot-my ni... tak pandang kiri-kanan dah. Benda free sapa tak mau.


Dok adap lot-dot-my ni dari tengahari membawa ke malam.. lepas maghrib tu ibu surrender jap, sambung esok-esok lah pulak. Semalam ni ibu ponteng buat kerja akaun.. uhuuuu.. hari ni tak leh ponteng, kena buat jugak.. kalo ponteng 1 hari nanti berhari2 ibu cuti buat akaun, sampai sudah tak siap nanti.

Add caption

Ibu telah sign-up.. kalian yang ade kedai online di blogspot , jom lah berubah angin... mana tau.. cara ni lebih mudah untuk berurusan dengan pelanggan. 


Add caption


Kelekaan ibu selama berjam-jam, akhirnya berhasil lah memasukkan sedikit data... baru 20-30% siap.. banyak lagi koje nak buat nih... header tu pun cam poyo jer. Ada ke yang sudi nak tolong buat header.. ibu hadiahkan cross-stitch bookmark, mahu?!!!

Pada kalian yang nak tahu lanjut -- sila ajer ke link ini http://lot.my/ Sila baca manual dengan teliti, baru le mula masukkan data trial & error. Basically, tak lah susah sangat, cuma harus teliti & sedikit cerewet.



p.s 
Ibu belum mula buat review blog Yan & Wan Anie... ishh, bila nak mula nih...
sabor yer kome berdua.. kakyong janji minggu ini kan...
komen2 n3 semalam pun, Insya Allah hari ni ibu jawab...



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .