Friday, June 4, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : UmmiAbbiQis

Jom Kenal Kawan Ibu : UmmiAbbiQis

.
Salam hari jumaat,

sudah hampir ke hujung minggu baru ibu ade peluang nak buatkan review ni. Minggu ini memang terasa singkat.. hahah, ya lah tu.. sendiri yang tak urus masa betul-betul.. actually minggu ni memang banyak yang perlu dibereskan, hinggakan semua n3 yang di'plan' untuk dibuat pada minggu ini banyak yang harus dibawa ke minggu depan..  

Add caption

okeh, jom terus terjah ke blog Yan.  klik jer kat foto atas nih. Yang sakan berposing tepi pantai tu adalah Qis, anak sulong Yan yang tak lama lagi bakal jadi kaklong.

Ibu pun ingat2 lupa, bila agaknya ibu mula terberkenalan dengan Yan nih.. kalo ikut congakan kasar ibu, kami dah kenal melalui alamaya ni lebih daripada 1 tahun. Jumpa memang tak pernah lagi..

Blog Yan baru jer selesai mengadakan contest Seiras Wajah musim ke2.. ibu pun ade jugak masuk.. berjaya ke top 5 feb 2010 jer.. untuk ke final ni tak berjaya lah pulak.. 

Sekarang ni pun Yan tengah buat contest suka-suka teka.. nak tahu kenalah jengah ke blog Yan.. mana tau ade rezeki. Contest ni akan tutup pada 11 Jun 2010. Jadi pada yang suka meneka.., sila lah jengah ya.. 

Apa yang ibu suka dengan blog Yan ni, may be sesuatu yang anda perlu tahu :.

  • entri nya simple tak panjang berjele meleret-leret
  • senang nak baca sebab dalam baris-barisan macam sajak pantun gitu... 
  • n3 blog biasa lah citer ibu2, anak2 , hal2 semasa diri empunya blog.. memang ibu suka lah nak nyebuk amik tahu.... 
  • Yan ni peminat rancangan realiti tv.. AF, mentor.. so kalo anda juga minat, leh la kawan dengan Yan
  • Yan ni la ni sedang membawa perut memboyot.. bila tengok foto2 Yan yang nampak kembang semangkuk tu.. teringat plak masa zaman ibu pregnant dulu.. camtu lah lebih kurang... kembang cam pokok willow, mujur le lepas berpantang kuncup balik... hehehee... Yan kalo baca ni jangan kecik ati plak.. ni statement kakyong untuk diri sendiri.. rogi sbb takde foto masa pregnant... 
  • Kalo perasan - signature Yan : maya qarmyla... nak tau nama apa tuh, kena lah godek2 blog Yan... ;)



suka dengan foto nih.. lebih lagi tengok gelagat Qis makan... berkelah atas rumput... rock nya UmmiQis nih..
last ni pesanan untuk Yan :
~ Yan, kalo boleh foto2 dalam blog tu buat le watermark.. nanti orang amik tak best tau...


p.s
coming soon review blog tintacomelote pulak...
uhhh.. kawan baru nih.. kena buat homework dulu...
kalo kawan dah lama kenal ni main belasah jer.. sebab dah banyak fakta dlm kepala...



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .