Thursday, May 27, 2010

Home » » CUTE PINK BABIES CONTEST

CUTE PINK BABIES CONTEST

.
Salam ceria semua,


Lewat malam tadi tengah fikir nak buat pasal fikri.. pastu selak2 foto lama ternampak foto Aliya ni.. terus teringat ade contest baby in pink... terus simpan dulu entri pasal fikri, buat entri contest dulu.. sebab tarikh tutup nya 28 May 2010.. ohhooo, memang sudah sangat2 last minute.


Add caption
nama : Aliya Nadhirah binti Sharul Ainal
umur : 1 tahun 10 bulan
tarikh lahir : 18 Julai 2008

PESANAN BUAT ALIYA
~ buat Aliya yang semakin hari semakin nakal, semakin riang dan semakin suka ajuk kakak & abang, ibu harap Aliya akan terus jadi anak yang riang, rajin baca buku.. rajin tolong ibu di dapur.. juga rajin solat ya... 





contest ni dianjurkan oleh ibu QisQas
Powered by BannerFans.com
Add caption
details lanjut sila klik pada banner ni ya





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .