Sunday, May 16, 2010

Home » , » Prestatsi 3 Bulan

Prestatsi 3 Bulan

.

Salam ceria,


Awal tahun 2010, mood berblog memang sangat tidak memberangsangkan.. masa tu punya lah malas plus takde mood sangat nak blogwalking. N3 tu pun 1 untuk 2 @ 3 hari, huhhh.. sungguh-sungguh macam tak mau berblog.. namun sangat berbesar hati dengan kesetiaan kawan2 blog yang masih sayang daku... yang masih rajin beramah-mesra dengan daku... Terima Kasih ya kawan-kawan.

Jom tengok, apa dah jadi masa bulan Feb - mood berblog masih suam-suam kuku.


unique visitor 585 ajer, tak sampai 1000 pun yang datang ke blog dalam tempoh 28 hari.. dan on daily basis pelawat tak cecah 70 orang pun...

unique visitor dah meningkat sket.. cecah le ke 639, tapi untuk tempoh 31 hari tak sampai 1000 visitor pun...

awal bulan tu takde rekod.. sebabnya daku tukor template, pastu lupa nak masukkan kod Google Analytic... so 5 hari takde rekod.. btw, bulan April sangat2 memberangsangkan.. 957 unique visitors, daily visitor dah hampir mencecah 100 visitor, dan untuk tempoh 25 hari seramai 1,339 visitor telah melawat Catatan Ibu...


Okeh, sekarang daku adalah dalam mood happy berblog.. now limit 1 hari buat 2 entri.. mostly scheduled entri.. sebab mood nak menulis/mencatat kadang2 hanya datang di malam hari.. nak share something yang berat tapi nak menulis dengan teliti tu kekadang diganggu dek kerenah anak2., tak sempat nak buat research & plan point... so lately ni hanya buat catatan untuk bacaan ringan semata.. apa2 pun masih cerita tentang ibu, anak2 & mereka yang disekitar kehidupan kami...

btw, seperti dedulu juga, jumlah visitor memang tak ramai pada hari sabtu & ahad.. biasa lah kan, hari untuk happy-hour-bersama-keluarga tercinta.. 

Untuk semua.. happy blogging.. kalo nak daku ke blog you all & you all rasa daku dah lama tak jejak blog you all, sila la tinggalkan mesej di kotak sembang.

Those yang ade masalah nak tinggalkan komen, sila klik pada tajuk n3 ya.. tunggu jap, Insya Allah, kotak komen akan keluor.


p.s
teringin nak buat contest.. tapi malas nak cari sponsor... ade tak yg nak join venture... ? 
 


kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .