Sunday, May 9, 2010

Home » » Try test install CommentLuv di blogspot

Try test install CommentLuv di blogspot

.
Salam hari minggu semua,,

Ini adalah post ke2 untuk hari Ahad ni.. heheh, pecah rekod selalunya jarang @ sama sekali tidak buat n3 baru di blog. Namun dek kerana keterujaan untuk melihat hasil installation CommentLuv ni.. maka harus le juga Up kan n3 ni..

Sebelum ni ramai kawan blogger yang cakap blogspot tak leh nak letak CommentLuv.. huhuuuhh, agak kaciwa lah juga. Tapi lepas godek2 blog Arif Shah... jumpa pulak tutorial nih... Tutorial Pasang CommentLuv di Blogspot.


Tapi nak buat ni kena hati2 & teliti ya.. tak susah.. cuma harus buat pelan2, baca arahan betul2..

Rupanya ibu dah ada a/c IntenseDebate, cuma ibu tak ingat bila ibu register.

Kenapa ya ibu beriya2 sangat nak install CommentLuv ni.. sebenarnya untuk memudahkan ibu terjah semula blog kawan2 yang meninggalkan jejak di blog ibu ni.. Ibu perasan selepas edit template , refer n3 ini, macam tak On jer konsep U comment I follow... so ibu rasa dengan install CommentLuv ni baru la dapat mencapai matlamat "U Comment I Follow"

To those yang nak CommentLuv.. sila terjah blog Ariff Shah. FYI, Ariff Shah ni among blogger yang berada di rank 1xx,xxx. So far ibu dapati tutorial2 & penerangan cukup jelas & lengkap, yang penting sekali Mudah diFahami. Mean that, Ariff Shah n dia dah buat study & research.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .