Tuesday, May 25, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : Daily rambling of Cybermummy™

Jom Kenal Kawan Ibu : Daily rambling of Cybermummy™

.
Salam ceria & salam bahagia,

Hari ini mari kita berkenalan dengan kawan ibu yang berada di seberang tambak.. tambak mana lagi, Tambak Johor lah.

klik sini




Nick blog beliau adalah cybermummy. Ibu ni macam ingat2 lupa camana & bila ibu kenal cybermummy nih.. tak silap mungkin dalam bulan Jun @ Julai 2009. Ibu ingat masa tu ibu ada terbaca beberapa entri seram di blog beliau. Pastu jenguk lah on & off, best jugak kan dapat kawan dari Singapura.




Cybermummy @ lebih mesra ibu panggil ikeen/shikeen, macam nadiah juga, among kawan ibu yang rajin beramah-mesra di blog ibu. Semasa lappy ibu rosak dari September ke December 2009 (tahun lepas kan...), selalu juga shikeen  tinggal mesej di FB ibu.. sangat concern okeh..

Dan ada lagi yang best, Anis & Aliya pun dapat juga tempias persahabatan maya ibu & shikeen nih.... susah2 tau, shikeen pos kan baju-baju untuk kedua-dua anak dara kecik ibu nih..


anak dara berdua ni pose dengan baju yang ditaja oleh shikeen... sangat sweet kan.. musim panas ni, baju syeksi ni le depa dok belasah....

Nak kenal dengan kawan ibu dari seberang tambak ni.. jangan segan silu jengah ke blog cybermummy. kalo time shikeen rajin, buleh lah menjamu mata dengan masakannya... nak kenal dengan 3 orang askar & 1 puteri shikeen, sila lah ya... ibu ni dah lama nak tanya shikeen 1 soklan.. mana datang idea bagi nama anak2 unik.. & sedap2 pulak tu... nak tau apa nama depa.. sila jengah shikeen di s'pore.



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .