Sunday, May 30, 2010

Home » » Poin Goveaway Catatan Ibu : Jan-Apr 2010

Poin Goveaway Catatan Ibu : Jan-Apr 2010

.

Salam semua,

Poin giveaway yang telah basi... huhuu.. sorry ya, amik masa lama baru nak announce kan... sungguh tak best kan, jadi penganjur macam ni..




klik utk imej lebih besar..
Ini adalah senarai poin terkumpul.. terima kasih semua.. Ibu cuma tayang 16 yang tertinggi jer ya..


Buat yang baru berkunjung ke kakyong-dot-com, giveaway ini dah lama anjurkan sejak Jan 2010.. berakhir pada 30 April 2010 yang lepas.. 


Jika ikut janji - hadiahnya adalah 1 keping bookmark cross-stitch, untuk 3 pemenang poin tertinggi. Insya Allah, dah nak hampir siap.. nanti akan diposkan.

Tapi sebab dah terlebih rajin, ada 1 extra cross-stitch bookmark.. 
jadi kak nza juga termasuk dalam senarai pemenang..

Ibu sudah ada alamat 3 pemenang teratas.. jadi hanya alamat kak nza jer yang belum ada.. nanti kak nza tolong emailkan ke kakyong72@gmail.com.

Tahniah pada yang berjaya..

Ibu akan teruskan aktiviti mengira poin, cuma dari May onward.. poin hanya untuk mereka yang meninggalkan komen di kotak komen sahaja. Mulai May tiada komen terkumpul, siapa yg komen tertinggi bulan tersebut akan dapat 1 cross-stitch bookmark. 


Tiada sebab istimewa kenapa nak teruskan .. just sekadar penghargaan kecil, juga untuk ibu supaya tetap rajin menjahit cross-stitch.










kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .