Thursday, May 27, 2010

Home » , , » Sesekala bawa anak-anak makan pagi di kedai

Sesekala bawa anak-anak makan pagi di kedai

.
Salam bahagia buat semua,



klik utk imej lebih besar
Kejadian ini berlaku bulan April yang lepas. En ayah bawa anak-anak sarapan di Batu 8 Ulu Kinta. (tak mandi pun lagi masa tu). Kedai ini sebenarnya terletak di sebarang jalan Institut Pendidikan Guru Ipoh, Ulu Kinta. Selalunya kalo hari minggu seawal pagi akan ramai lah bakal cikgu-cikgu juga komando & polis dari kem Ulu Kinta sarapan situ. 

Bila tengok foto tu... anak2 dok atas bangku.. ala2 cam zaman 80'an - 90án dulu... rasa macam kat kampung pulak... actually Ulu Kinta ni pun masih lagi kuat ciri2 kampung & kehijauan.





anis sibuk kan cat.. siap nak turun nak tengok cat.. aliya pula dia dok diam-diam, bangku tu tinggi.. takut jatuh.. 
ni le muka anak-anak tak mandi, tak sabar2 nak makan.. en ayah tapau roti canai dari kedai lain untuk anak-anak. Ibu makan keateow sup.. & en ayah makan keateow goreng. 




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .