Wednesday, May 19, 2010

Home » , , » Jom Kenal Kawan Ibu : Bicara hati

Jom Kenal Kawan Ibu : Bicara hati

.
Salam ceria buat semua,

Sebagai pembuka kata, Insya Allah, selagi ibu terdaya & ade ilham nak menulis/menaip, selagi itu lah segmen Jom Kenal Kawan Ibu ini akan diteruskan. Ibu akan tulis ikut suka-hati ibu.. suka-suka jer nak citer @ gebang pasal kawan ibu.. hanya dari pandangan hati /  mata kasar ibu... Ibu pilih ikut random.. sapa yang terlintas di hati ibu.. so, dia lah yang terpilih..

Jika ikut jumlah kawan ibu aka Followers sudah ada 350++. Terima kasih ya pada kawan-kawan yang sudi jadi kawan ibu & follow blog ibu yang tidak seberapa ni.. http://www.emocutez.com

Di kakyong's bloggerlist ada lebih kurang 500++ blog list.. huhuuuhh.. hampir 300++ adalah blog list ibu-ibu.. memang tak daya nak jelajah ke semua blog... 1 hari dapat jelajah 10 - 15 blog pun rasa cam nak pengsan.. http://www.emocutez.com


Jom kenal dengan empunya blog Bicara Hati.


klik untuk image lebih besor

Ibu pun tak ingat camno leh terberkenalan dengan Nadiah.. mungkin melompat dari blog Dayah

Lama juga dah kenal dengan Nadiah ni.. kenal dalam blog ajer lah.. sejak penghujung Jun 2009.. nak hampir 1 tahun dah.. kejap jer masa berlalu kan.

Masa baru kenal tu, Nadiah baru jer sampai ke Lincoln.. kalo nak tahu Lincoln tu kat mana.. Nadiah buat apa kat sana..  & jika ingin kenal dengan Safiyyah yang comel,chubby, sweet, bijak.. sila lah jengah ke blog Bicara hati.

Nadiah ni kan memang sangat rajin beramah-mesra dengan kawan2 blog, rajin blogwalking.. kalo ikut rekod, sejak awal kenal hingga lah kini.. Nadiah memang among Top Komentar di Catatan Ibu... tengok jer poin Giveaway Catatan Ibu.. Nadiah masih ambil tempat teratas.. cuma bulan Mar 2010 tu surut sikit poin nya.. ada problem dengan internet connection kan masa tu Nadiah.. Jadi tak rugi tau jadi kawan Nadiah ni..  http://www.emocutez.com

Pasal layout or presentation blog --> takde komen.. okey jer pada pandangan mata ibu. Loading pun cepat. Yang penting boleh baca post & tinggalkan komen.

Hopefully persahabatan di blog ini akan berpanjangan & berterusan.. semoga dapat bersua muka suatu hari nanti.. ada 2 tahun lagi kan Nadiah di rantauan.. 

Jika suka baca kesah rakan2 di rantauan., sila lah jangan malu untuk jelajah ke blog Nadiah... ibu suka.. suka sangat, sebab tak pernah ada peluang kan.. so baca pengalaman pun terasa macam ada kat sana... ya lah tu...


foto ini di'kidnap'dari blog Bicara hati...


suka dengan foto ni.. baby & nature...
Safiyyah cari apa tu...??!! 



p.s
pasni sapa plak nak kena.. kena baling dadu kot..
jika mahu blog anda masuk dalam segmen ni.. sila lah bodek ibu ya... hihiii..




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .