Saturday, April 17, 2010

Home » » CONTEST DAD'S SPECIAL MOMENT

CONTEST DAD'S SPECIAL MOMENT

Contest ini anjuran julung kali oleh Ieda sempena ulangtahun tuan punya blog pada penghujung April ini. yang ke berapa tu Ieda??!!
Contest ini ditaja oleh MAZ Collection

Puan penganjur kata letakkan gambar anak anda sedang dilayan oleh bapanya yang paling touching bagi anda spt memandikan anak,memberi susu,tukar lampin dsb.
 





Add caption


Add caption


Add caption

masa foto2 ni diambil, en ayah sedang melayan anak-anak mandi kolam di laman. lepas dah sonok main air, en ayah pun melayan anak2 makan pulak.. makan nasi dan sup ayam.gaya anak burung yang kelaparan menunggu turn untuk disuap. 
anak2 ibu berumur dari 1 tahun 9 bulan ke 4 tahun 2 bulan.


Puan penganjur tak kata letakkan 1 (satu) keping gambar.. huhuuu.. dan ibu pulak tak tau nak pilih yang mana satu daripada gambar2 ni, jadi ibu tepek kan semua. Kalau kena pilih satu jer.. harap puan penganjur pilih lah salah satu.


nak join??? klik ajer banner ini..





kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

5 kawan ibu yang hebat:

Master Coordinator Shaklee, Pakar Vivix Shaklee ResV Softgel, COD SHAKLEE Seluruh Malaysia, Daftar Ahli Shaklee / Daftar Agen Bisnes Shaklee 019-3476996 said...

sweetnya tgk alia
macam aisyah pun ada (hehe perasan lak saya ni)

insyaALLAH saya akan join :)
tqvm kak yong

ieda said...

salam..dah visit..letakla berapa gambar pun sb saya suka tengok gambar...hihihi..

transformed housewife said...

Ayah MIthali ni.

Unknown said...

cikWa,
jom masuk jgn tidak.. ;)
hehehee... kakyong skrg ni pantang nampak contest.. hihii, tgh ade Angin..


Ieda,
ohh ok ya letak banyak2... mekasih..


nuradyani,
en ayah ni kena tengok angin dia.. kalo mood ok, rajin lah dia layan anak2... ;)

ummuabdullahsyaakir said...

Hehe budak2 klu lepas main air mmg lapar...bukan budak2 kita yang tua2 ni pun klu lepoas berendam dh terasa laparnya...btw..good luck kak ^_^

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .