Wednesday, April 14, 2010

Home » » Ibu dah mula menjelajah .. http://www.emocutez.com

Ibu dah mula menjelajah .. http://www.emocutez.com

Salam ceria buat semua,


Akhirnya, ibu telah berjaya untuk mengembalikan semula semngat untuk berblogwalking... Actually dari minggu lepas lagi, ibu dah mula sikit2...sambil2 update kakyong's bloggerlist

btw, ibu tak dapat nak menziarah setiap hari.. terpaksa buat selang 1 @ 2 hari. Ya lah nanti dok leka berblogwalking, banyak pulak kerja ibu yang lain tergendala.

Jadi, jika ada antara kalian yang rasa/pikir ibu langsung tak penah tinggalkan jejak @ komen berbulan lamanya di blog kalian.. sila lah tinggalkan link anda, samada di n3 ini @ di kotak sembang.

*Mungkin ramai dah perasan kot, sejak berbulan dah ibu tak penah jawab mesej di kotak sembang.. sebaliknya ibu hanya direct 'return ziarah' ke pemilik blog. *


Sedikit update tentang Giveaway Catatan Ibu yang akan berakhir pada hujung bulan ini.

  1. ibu sedang buat aktiviti mengira poin.. dah berhari2 mengira masih juga tak siap2, maaf sebab poin bulan Feb & Mar still tak dapat nak di UPkan
  2. untuk TOP komentar.. @ pengomen terbanyak dari bulan Jan - Apr 2010, ibu akan offer untuk stitch-a-photo at 50% discount.


http://www.emocutez.com








kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

6 kawan ibu yang hebat:

Nadiah Sidek said...

yay..kakyong dah nak aktif balik!

Izan Ishak said...

sama2lah kita menaikkan mood utk berblogging ye kak yong...sayang kak yong!
**tq kak yong sudi layan2 sembang ngan izan ni ye!

Unknown said...

nadiah,
Insya Allah, akan cuba spend masa utk marathon blog... 1st of all, mesti lah return blogwalking pada yg rajin tinggalkan komen dulu... ;)


Izan,
sama2.. sonok gak dpt sembang2 di FB.. tp tu ler.. org selalu nampak kakyong mcm online, tp selalu xde depan laptop pun... huhuuu... kdg2 on juga FB utk bg fikri 'bela' ikan2 dia.. :D

NzA said...

trkdg kesibukkn membataskan keinginan kita....

ummuabdullahsyaakir said...

seronoknya kak yong dah mula aktif kembali...rindu dgn jejak kasih kak yong ^_^

Unknown said...

Insya Allah,
harap2 dpt jengah kawan2 blog dgn lebih kerap..
byk juga blog yg dah lama x jengah.. kalo jengah pun, jd silent reader jer..

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .