Wednesday, October 6, 2010

Home » » Aliya terpilih dalam aksi berCD

Aliya terpilih dalam aksi berCD

Salam bahagia dan salam ceria..





sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Petang 5 Oktober 2010.. setelah mata dah naik juling dok mengira komen bulan Ogos 2010... (belum habis kira ya... jadi tak tau sapa yang kena..). IBu pun buat sessi membuang banner contest yang dah overdue.. ibu memang tak simpan banner contest @ GA yang dah lepas. Buat semak jer..

So, dok semak satu satu contest... agak berduka jugak lah sebab takde yang menang pun. Kalo contest foto anak-anak yang nak cute, comel & pose yang baju comel2.. memang anak2 ibu kalah la... sebab foto2 yang ibu snap.. semedang jer candid @ aksi spontan.. pakai pun chomot-chomot belaka... 

Tapi ade satu contest yang terlekat.. walaupun no 3.... meh sini tengok foto yang terpilih itu..


kan dah kata.. foto aksi spontan... Alhamdulillah.. terpilih

entri contest nya sila refer di --- LITTLEMUMMYDADDY 1st Giveaway

Keputusan penuh nya di sini ---- Haa.. Pemenang ne anak sapa??

Terima kasih BABY(MAMA AMANA&ARIEF)..



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .