Friday, October 15, 2010

Home » , , » Tips untuk melembutkan hati anak-anak

Tips untuk melembutkan hati anak-anak

Salam bahagia





sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..


Untuk amalan bagi Ibu bapa sila baca surah To Ha ayat 1 hingga 5 sebanyak 3x pada telinga anak semasa anak tidur. Lakukan 7 hari berturut-turut..Insya'Allah..anak akan lembut hati dan mendengar kata


Buat semua ibu bapa yang sedang 'bergelut' membesarkan anak-anak... semoga apa yang kita cita2kan/hasratkan/impikan dalam mendidik anak-anak mendapat keredhaanNya. Amin

nota :
Ibu dapat ini dari FB, di kongsi oleh kakFinaz... ibu simpan di sini sebagai rujukan di masa akan datang.

for info : 
kakfinaz ni ibu kenal sejak awal tahun 1999 melalui 1 mailinglist. Semasa ibu bujang dulu, ibu memang kerap menginap di rumah kakfinaz.. ibu ni memang muka tak malu.. memang kerap menempal kat rumah kakfinaz.

masa tu anak2 nya kecil lagi... pernah suatu masa kak finaz ada sampai 2 orang bibik... as at now, she is ibu tunggal with 7 kids (age range from 6 to 16 yrs old). She runs her own business.. very much familiar with montessori system (betui ke ejaan..??!!)... (alamak,.. apsal tertaip BI plak ni...) 

kakfinaz ni kadang2 orang panggil dia buat talk on tadika & related.. so if any yang berminat nak panggil kakfinaz... do drop at her FB : Shafinaz Mohd Saad. Yang berminat nak buka tadika pun buleh la berkenalan dengan kakfinaz.. banyak ilmu kalian boleh gali dari kakakku seorang ni..




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .