Tuesday, October 12, 2010

Home » , » Sudah ade photoshop cs4..

Sudah ade photoshop cs4..

Salam ceria buat semua,



sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

heheh... baru jer berjaya men'download' software photoshop.. dah nak heboh kat blog..

Sebenornya, teramatlah seronok.. semalam dok explore software tu sampai terganggu sesi bw.. tapi sesi memasak di dapur tidak terganggu... semalam ibu masak asam pedas ikan mabung. yummylicious..

Berbalik kepada alkesah software photoshop tu... nak ucapkan terima kasih kepada ustaz wadud.. kerana telah membantu ibu untuk mencari link untuk download photoshop. Percubaan pertama men'download' tidak berjaya.. rupanya link free sofware tu 'dah mati'. Percubaan kedua, Alhamdulillah.. berjaya...

**** wadud... akak kidnap foto ni, minta halal yaa!!! ****
kat blog wadud.. foto kecik jer.. sekali sampai kat sini.. gedabak...;)

ni dia ustaz wadud... orang kampung ni... sekarang ni sedang 'mengaji' kat Acheh.. nak kenal, sila ke blog wadud

ibu sudah godek2 cara nak membuat watermark.. yang simple2 jer lah yer.. kalo yang berlogo bagai tu ibu kena belajor lebih lama lagi...

simple2 yang camni jer lah.. playing with color & shape... btw, ibu tak pasti la software yang ibu download ni freeware @ trial pack.. kang tak pasal2 after 30 days tak leh guna pulak...







 ade ke yang berminat dengan watermark camni.. suka-suka jer ni, nak tunjuk beberapa hasil percubaan trial n error.. simple-dimple jer, nak buat bulat macam wadud punya watermark tu.. tapi tak reti.. hahah... nak buat tutorial tak berapa nak pasti lagi.. sebab tak begitu familiar lagi. btw, kalo ada nak buat sendiri, leh intai2 kat sini.. 

Adakah entry ini telah menjawab pertanyaan di n3 Ibu tak reti buat watermark

p/s :
pasni nak mencari idea untuk membuat signature sendiri pulak... harap2 menjadi la...



kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .