Thursday, October 14, 2010

Home » , » Si Peramah - Aug 2010

Si Peramah - Aug 2010

Salam ceria,




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

 amik masa sungguh untuk mengira siapakah si peramah ni... sepanjang bulan Aug 2010, ade 84 orang yang peramah dan rajin beramah mesra di kotak komen blog kakyong[dot]com. Ibu tunjuk TOP 20 jer lah yer...  sila semak nama masing-masing ya..



JIka mengikut rekod terlampau (sejak tahun lepas) Ummi hanie, aten10, yan dan kak nza memang pengomen tegar di blog ini.. terima kasih, kalian memang kawan maya sejati lagi dekat dihatiku.... begitu juga su @ mamasyaza, yati x-stitch, izan ishak, shira @ ashanas, cybermummy @ ikeen, nadiah , pija dan adyani.. ni memang kawan2 kenal sejak awal tahun 2009. Terima kasih diatas persahabatan dan kemesraan yang dihulurkan. Kalian memang best... 

Secara relatifnya, ibu memang lebih kerap BW ke blog kawan2 yang rajin tinggalkan komen..

Nama2 yang tak disebut lagi (yang ade dalam senarai), kalian adalah kawan2 baru yang memeriahkan blog ini... terima kasih.. diharap ianya berkekalan sampai bila-bila. begitu juga pada yang tiada dalam senarai, tapi kerap & rajin beramah-mesra, ibu juga sangat hargai kalian.

Jadi, rajin2 tinggalkan pesan di kotak komen ya.. nanti ibu pun akan rajin2 BW ke blog kalian...

Ibu akan mengira lagi komen bulan May, Jun & July 2010. Actually dah kira separuh, tapi masa lappy rosak tu ade yang tak sempat diselamatkan.. jadi harus la dikerjakan semula.

Insentif nya... : tiada la besar mana... yang no1 & no2.. sila pilih, anda mau ruang iklan di sidebar atau watermark

Sekiranya yang dah pernah terima insentif.. nama nya naik lagi (masih ramah di bulan2 yang lain), anda boleh hadiahkan insentif itu kepada kawan anda (yang dalam senarai TOP 20, tak boleh selain nya..). kiranya semua nanti merasalah yer... ;)

Jadi, untuk bulan Ogos 2010 ni.. ummi hanie dan aten10, sila pilih dan respond ke email kakyong72@gmail.com dalam tempoh 1 minggu ya.. lagi cepat lagi bagus... ;)


nota :

memula memang plan nak buat GA watermark.. sapa yang rajin komen, boleh dapat watermark free.. tapi memandangkan ia nya hanya menjana trafik sementara dan tidak genuine.. jadi.. ibu ambil keputusan untuk beri "insentif kebelakang".. heheh, ade ke term ni... tapi maksudnya lebih kurang ginilah, siapa yang ramah di bulan2 yang lepas, dia dapat la...






kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .