Thursday, October 28, 2010

Home » » Jiwa kacau Blog review

Jiwa kacau Blog review

Salam ceria,


Program ini dinamakan Jiwa Kacau Blog Review… Tujuan program ini diadakan adalah untukmempromosikan blog2 baru yang tumbuh macam cendawan di dunia siber ini… Blog lame pon boleh jugak…

Ibu join Jiwa Kacau Blog Review… setelah hampir 2 tahun aktif berblog.. dan segala macam kenangan dengan blog ni.. bermula dari Catatan Ibu (http://kakyong72.blogspot.com) dan akhirnya berpindah ke domain sendiri (domain ajer, hosting belum lagi) kakyong[dot]com (http://www.kakyong.com).

Dan sebagai seorang blogger mama – yang 24 jam dirumah & cuba menjadi WAHM secara perlahan-lahan.  Selama ni ibu menulis apa jua yang terlintas dan apa juga kejadian yang berlaku dalam kehidupan ibu dan orang2 yang ibu sayangi (termasuk ahli keluarga besar kami, juga rakan & kenalan), di samping berkongsi serba sedikit apa yang ibu tahu.

En Jiwa kacau.. Hot smile., sila lah review blog ibu yang tidak seberapa ni.. walaupun sudah hampir 2 tahun berblog, tapi rasanya masih belum dikenali.. mimpi la kalo leh dapat UV lebih 300 1 hari. La ni rekod ibu dalam 160-200 jer sehari. Nerd smile Dan pastinya masih banyak yang perlu ibu belajar.




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .