Saturday, October 2, 2010

Home » » Cash-out nuff ke 2

Cash-out nuff ke 2

Salam malam minggu




sila klik pada tajuk entry untuk meninggalkan komen..

Pada hujung Sept 2010, ibu akhirnya ambil keputusan untuk cash-out earning nuff untuk kali ke2... tak sampai RM100 pun. 



Petang tadi, bila ibu check..dah bertambah amount.. ade BE (buffered earning) yang dah jadi ME (metered earning). Hopefully pasni Nuffnang beri BE lagi kat blog ibu.. hehehe....

hari tu ade yang bertanya kenapa profile depa tak kuor di Comnunity nuff. Cadangan ibu pada kawan-kawan yang rasa2 profile depa tak kuor tu.. cuba semak status privacy profile.

1st of all, log-in to NUffnang a/c


Pastu, klik kat icon hujung atas tu "change profile"


kemudian, klik button 'edit'.. refer anak panah merah. Sebelum tu tengok dulu kat bahagian "Privacy", adakah anda 'Allow user to see that you have visited their blog'. Kalo dalam kurungan tu 'yes', then okay.. tapi kalo 'no'.. then sila la klik button 'edit'.



pastu, check @ tick kat bahagian 'Privacy'... klik la 2-2. dah siap tick, klik button 'update'. Siap.




kalo suka dengan n3 ni, sila tekan yer..!!

Disclaimer

Ini adalah blog peribadi. Semua catatan @ penulisan juga adalah hak milik peribadi dan pandangan penulis, kecuali dinyatakan sumbernya.

Tidak dibenarkan mengambil tulisan @ idea di sini tanpa kebenaran. Sila minta izin yer kalo nak amik idea @ tulisan di sini.. tapi tolong ler.. usah le amik keseluruhan n3.. penat tau teman memerah otak mencari idea.

Kalo kome main rembat jer n3 teman ni, memang teman tak halalkan.Jika sekiranya teman ade terjumpa mana-mana blog yang menampal tulisan dari blog ini tanpa pernah meminta kebenaran, tuan blog tidak akan teragak2 untuk request supaya n3 tersebut di'remove'.
. .